1403/06/24 20:00:00

بازی کودک 15 هفته

ninitest.com

بازی های هفته پانزدهم 

Copy-Cat Chit-Chat:

کودک را تشویق کنید تا در حال مکالمه سر و صدا کند. صداهایی را که می سازد تکرار کنید و کلمات جدید اضافه کنید. کودک ارتباط دوطرفه را می آموزد و ممکن است از کلماتی که شنیده است شروع به گفتن صداها کند. این بازی به رشد مهارت های ارتباطی کودک کمک می کند.
 

زمان دندان درآوردن:

 
حلقه های دندان درآوردن شیرخوار ، که بافت های متفاوتی دارند به عنوان مثال ناهموار یا صاف هستند، را در اختیار وی قرار دهید به کودک یک تجربه حسی جدید می دهد.
 

 Roll baby roll 

 
در کنار نوزاد دراز بکشید و او را به پهلو بخوابانید و توسط یک پتوی تا شده از پشت حمایت کنید. با شیرخوار صحبت کنید تا با غلت زدن خود را به شما برساند . وقتی شیرخوار به شما رسید ، کودک را به آرامی به عقب بچرخانید و به محل اول ببرید تا به چرخیدن ادامه دهد. هنگامی که حرکت را انجام دهد با دست زدن تشویقش کنید این ورزش و بازی به تقویت عضلات مرکزی بدن کمک می کند تا برای نقاط عطف آینده آماده شود.

جغجغه ی لرزان :

به بازی با جغجغه ها ادامه دهید و کودک را تشویق کنید تا خودش را به جغجغه برساند سعی کنید جغجغه را بالای قفسه سینه کودک، بین زانوها و در طرفین او قرار دهید. فراموش نکنید که اجازه دهید کودک جغجغه را تکان دهد! این بازی با تشویق حرکت به سمت اسباب‌بازی‌ها و رسیدن و در دست گرفتن ان ها به کودک کمک می کند ، مهارت‌های حرکتی خود را تکامل بخشد.
 
 
مادر عزیز برای ارزیابی مهارت های تکاملی کودک خود و دریافت آموزش های رایگان و مشاوره تخصصی در وب سایت نی نی تست ،ثبت نام کنید از لینک های زیر می توانید اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید و لینک ارتباط به منابع رایگان در این زمینه در شبکه های اجتماعی ،اپارات ،و شبکه های داخلی دریافت کنید در کانال های مرتبط عضو شوید و این خدمت را به سایر مادران اطلاع رسانی کنید.
 
سلام خوش آمدید  https://allina.ir/a10631/ 
 
دکتر دلاوری متخصص اطفال علاوه بر خدمات حضوری ،خدمات آنلاین در وب سایت برررسی آنلاین تکامل (ninitest) ارایه می دهد کودک پنج ساله و کوچکتر خود درا در وب سایت نی نی تست ثبت نام کنید و پس از بررسی نتیجه را در قسمت ارسال به پزشک ارسال کنید .ما راهنمایی لازم را ارایه می دهیم .
ثبت نام از اینجا https://www.ninitest.com/register اطلاعات بیشتر https://zil.ink/drdelavaree
 
 
 

2024 © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ میباشد.

طراحی و برنامه نویسی w3ir