1403/03/29 19:15:24

کتاب بازی برای رشد و تکامل 

ninitest.com

کتاب بازی برای رشد و تکامل 

بررسی تکامل کودک از کجا شروع می شود  

سؤالاتی که ذهن بسیاری از مادران را به‌ خود مشغول می‌کند و گاه باعث نگرانی آنها می‌شود، این است که:
«آیا کودک من از مهارت‌های ارتباطی متناسب با سنش برخوردار است؟»
«آیا کودک من در حرکات درشت و ظریف بدنش مشکلی ندارد؟»
«آیا در برخورد با مسئله‌ها، مهارت‌های متناسب با سنش را کسب کرده است؟» و بسیاری سؤالات دیگر.

بررسی تکامل با پرسشنامه سنین و مراحل نی نی تست شروع می شود 


با طراحی، اجرا و شروع به کار وب‌سایت ninitest.com‌، امکان انجام آنلاین تست‌های تکامل عصبی کودکان به منظور تسهیل و کمک در بررسی تکاملی تمامی کودکان 5 ساله و کمتر فراهم شده و همراه با مجموعه آموزشی مکمل ان "کتاب بازی برای رشد و تکامل " در دسترس تمامی خانواده‌ها قرار دارد.

باید با کودکمان بازی کنیم اما چه بازی هایی ؟

لازم است بدانيم، همان‌گونه که رشد قدی و وزنی و واکسیناسیون کودکان اهميت دارد، دست یافتن آن‌ها به مهارت‌های خاص در مراحل مختلف سنی هم بسیار مهم است. برای کمک به ،  به دست اوردن این مهارت ها نیاز است کتاب بازی برای رشد و تکامل توسط والدین مطالعه شده و  بازی های ارائه شده انجام شود. امری که متاسفانه مورد غفلت واقع شده.

و در نهایت با تاخیر تکاملی، خانواده باید هزینه بالایی برای اقدامات توانبخشی بپردازند

مهارت هایی که کودک باید به دست اورد ؟

این مهارت‌ها در حیطه‌های تکاملی برقراری ارتباط، حرکات درشت، حرکات ظریف، حل مسأله و حیطه شخصی- اجتماعی طبقه‌بندی می‌شوند.در کتاب بازی برای رشد و تکامل   تمامی این حیطه ها مورد آموزش قرار گرفته است . 
در اين آزمون، بر اساس عملکرد کودک، "که حاصل مشاهدات مادر در محیط منزل است "، نمراتی به او تعلق می‌گیرد و پس از پاسخگویی به سؤالات، نتایج آزمون به‌طور خودکار محاسبه و با نتایج طبیعی حاصل از مطالعات گسترده جمعیتی مقایسه و در نهايت، راهنمایی لازم ارائه می‌شود.

کتاب بازی در رشد و تکامل مکمل بررسی پرسشنامه سنین و مراحل نی نی تست

در ازمون پرسشنامه سنین و مراحل نی نی تست در صورتی که کودک مشکلی نداشته باشد باید والدین با کتاب بازی برای رشد و تکامل با وی کار کنند تا در بررسی های بعدی مشکلی نداشته باشد و در واقع کتاب بازی برای رشد و تکامل نقش پیشگیری از تاخیر تکاملی دارد. کودکانی که نمره در محدوده پایش دارند نیز باید با  کتاب بازی برای رشد و تکامل  با کودک خود کار کنند و مجدد تست را انجام دهند .  آزمون‌های انجام شده در پروفايل مخصوص هر كاربر كه در وب‌سایت ايجاد می‌شود، ذخیره می‌شود تا در مراجعات بعدی و بعد از کار کردن با کودک بر مبنای کتاب بازی برای رشد و تکامل  امکان مقایسه نتایج وجود داشته باشد.
در صفحه اول این وب‌سایت آمده است: در این وب‌سایت ما به یاری شما آمده‌ایم تا وضعیت تکاملی کودک دو ماهه تا پنج ساله خود را به‌طور دقیق و بسیار آسان و در منزل بررسی کنید و نتایج را با پزشک خود در میان بگذارید.

این کتاب تکمیل کننده وب سایت نی نی تست بوده و مورد نیاز تمامی مادران دارای کودک زیر 5 سال می باشد . 

خصوصیات کتاب و از کجا بخریم ؟

کتاب حاضر 144 صفحه ،تمام رنگی و با گاغذ گلاسه چاپ شده است و نظر به انکه برای 5 سال استفاده است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد .

برای خرید کتاب با 09391802515 تماس بگیرید 

2024 © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ میباشد.

طراحی و برنامه نویسی w3ir